Nowhere to be found
ABOUT STUFF CBOX LINKS FOLLOW
Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
CRUSH
asalamualaikum ~






heychikadee ! hahahaha . crush lah sngat . senteng lah ! *hwattda* okey sebelum aku mengutarakan tentang CRUSH ni , aku nak congratulation to Germany sbb menang World Cup . Muka messi monyok je tak menang . haha . and tak dilupakan juga saudara se-islam kita di Gaza , Palestin . Sangat sadis keadaan mereka . Huru hara . Kesian aku tengok .

Crush ? What is crush ? Crush adalah *esehh ! * perasaan suka pada seseorang tapi tak lah suka sangat . suka anggap suka . haha . gelak jap . but , kalau korg crush si dia tu lebih tiga bulan it means korg mmg suka dia . lebih clear , korang CINTAKAN dia . well , aku tak tahu benda tu trusted atau tak , but , i think its right !

aku ? crush ? adalah ,, sikit-ii  . HAHA ! alaa , budakbudak . takpa ,, huhu ... adoiii . ;) aku crush him sejak aku kat form 2 . dia budakpandai . bukan cam aku budakhentam . hhahaha . dia kelas depan aku kelas tengah . tapi crush aku berthan 2 hari saja .HAHA . actually dia ramai admires but idc ! okeys .. tapi aku tahu apa yang aku buat ni salah and buang masa .

leceh lah couple kan ? ehhh salah topik ! HAHA . btw , crushing ni mmg buang masa . stalk fb dia , ig dia , twit dia and semuaaaaaaaaa lah . save semua pics dia . ish ! geli aku . *MYFRIENDISACRUSHERSOIKNOW ! . jangan fitnah aku sembarangan . aku tak , ni berdasarkan pengalaman friends . aku main petik je . sorry friends ! wuhuu .

okay aku dah malas dah nak naip ni , so byebye !

asalamualaikum ~
0 Comments

Post a Comment





Older Post | Newer Post