Nowhere to be found
ABOUT STUFF CBOX LINKS FOLLOW
Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
IMBACK
hallo hallo ! asalamualaikum ~

heyy , Ihah here ;) hhahaha . *apaygakumengarutni* mesti korg hairan kan why aku buat blogss baru ? well , hm . aku cerita sikit yerr :v *ewah!kelaskaumaria!

since 2012 blog aku dah di hack oleh org yg x berguna . ishhhhhhhhhhhh ! penat tau nak post suma tu .. followers pun dah ramai .. after that aku malas nak berblogging dah -_- . penat tau .. btw , aku pkir nak buat blog lagi sbb aku lepasan and , aku attend U bulan 12 ni . lamanyer . hahhahaha .

blog aku mmg buruk sbb mls nak buat , simple jer :) background tu dari kak una . .. so , kalau ada yg baik hati bleh lah tolong buatkan blogskin ker hihi *sambil2tulehgakkorangadvertisekan*


and please , jangan lah HACK blog ni lagi . aku x sepandai ITC cam korg nak hack-2 bagai . kan tu p'kara x bgus . klau ada yg korg rasa aku ni gedik ke , post mngarut ke , apaapa jelah yg buat korg tak puas hati boleh message/chat me kat fb baru lagik . *kesygsma* bleh lah luahkan apa yg terbuku di lubuk hati u alls tu *ceh!* kat sini -- Izani Fatihah actually tu fb adik yang lama hahaks :v malas nak buat emel . 

the last one , hopefully semua yg kenal Ihah tolong Follow okey ? Insy-Allah kalau ada masa Ihah follow back korang k . All post here original aku yg tulis bukan kopi pes oke . ada kes bangang dulu cakap aku kopi pes , ketara korg jelly ! wahahaha . 

okey , thanks for reading my short journal ;) bye bye !

asalamualaikum ~
0 Comments

Post a Comment





| Newer Post