Nowhere to be found
ABOUT STUFF CBOX LINKS FOLLOW
Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
sensitif bermusim // google streetview
asalamualaikum .

hi korg . lama tak jumpa kan hikhik . acehh formal sangat dooo ! haaa .. sensitip bermushim ? apakeitu ?pasai pa tu ? hang tak faham ? haaa , faham fahamkan jela ye . saya malas nak explain bagai nih . okeh . SENSITIP BERMUSIM  . aku pun tak tau kenapa aku pilih tajuk ni hemm ... dahlah sendiri tak faham . nak buat entri lak tu . haiii , ni laa masalah aku , sori . hikhik .

okeh . mai sini aku cite skit . haaaa . mcam akulah . sensitip bermusim . kadang aku x suka tu , kadang suka . kadang lak tak suka langsung . hemm ... tulah . haaahaaahaaa . >< kami semua beradik gini lah . pening mak kitorg tau , bukan mak awak . kahkahkah .. saya  tau awak dah gelak pecah perut tapi sebenarnya tak . * mengarut . dahlah  lama lama aku ni melalutlakkk . sori lah aku memang macam ni kalau tulis entri mesti tak srius . -_- ///// . SERIUS DOO !

okelah tukar topik yep . hem cakap pasal trend jelah . kan senang . korg tau kan google streetview ? heeeem . baru je tengok astro awani tadi . ramai org komplen . temasuk kakak aku yg tengok tv . kahkakah . memang langsung x privasi . tah lama lama masuk kat umah lak . aku tengah melangap korg dap je tengok kat google .

alah abg macam rupa beaver tu kata org malaysia msti ikut alap baru. alaf baru apanya terlampau bebas . kan tak bagus . ish ish ishhhhh ! aku 100% tak agree . tak silap aku aku dengar dia cakap kalau nak kaburkan gmba uma kite mesti beli app tu . bodoh . pastu yg tujuan google streetview ni utk pelancongan n bisnes . apedaa . kalau pelancongan n bisnes nape korg tunjuk gak umah perumahan tu . yg tak seberapa tu ? haihh , apa apa laa .

so malas nak komplen komplen agiy . aku nak cau . nak zzzzzzz dulu bye .. asalamualaikum korg !

* pak ! jatuh .


0 Comments

Post a Comment





Older Post | Newer Post