Nowhere to be found
ABOUT STUFF CBOX LINKS FOLLOW
Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
Hey , My Friend !
haiiii <3 siyes lama x post kan? haha .. actually skrg sibukk sngt , so xdaa masa nk luangkan utk tulis entri ... hm , memandangkan dah cuti-cuti ni , apekata aku tulis entri ... tajuk nampak takk?? kalau x nampak maknanya anda rabun!! oh tidakk .. cari kaca mata anda sekarang . hihihi .. xdelaa , memain jerr .. okk .. tajuk entri kali ni ' Hey , My Friend ' kan ?? actually aku nak bbuat fanficcss .. huhuhuuu .. tetiberr jerr ade mood ni kan .. baek aku tuliss .. herm.. ok..




heyy ,, nama aku Sunmi .. aku bersekolah di Korean International School .. ataupun KIS . erm , aku ni nak cakap cantik tak juga , popular tak juga ..aku boleh pandai . aku ni nerd .. kehulu kehilir dengan buku aku  . aku takda BFF .. sampai ada seorg budak baru nama dia Ashley .. Dia dari Korea tapi selama ni tinggal kat New York . Dia cantik , tinggi lampai , badan model .. Dia friendly sangat . Tak macam orag lain . sombong!! Aku seronok sangat berkawan dengan Ashley . Ashley orang kaya . aku tak tau dia tinggal kat mana , dia x pernah cite . Tapi haritu aku nampak dia naik limousin pegi skola . Orang kaya la tu kan . hehehe .. Ashley selalu merendah diri .. Tapi sejak dua menjak dia berubah .. Dia macam mengelak dari aku ... Aku pun tak tau kenapa ? Jadi sebab tu la aku nak caritau ..

' Ashley ! Nanti rehat jom pegi sama nak tak ? ' tanyaku .. Berharap agar Ashley tak menolak .

' Errmm , sorry Sunmi ,.. Aku nak tolong Madame Mariah kat PS .. Kau pegilah . ' Dah agak ! Ashley pasti menolak .. :/

' Hah ! Aku ikut kau tolonng Madame Mariah lah ! Boleh tak ? ' tanyaku lagi . Harap Ashley benarkan !!

' Alaa , Madame Mariah nak aku seorang jer , maksud aku , dia kan suruh aku seorang je , jadi .. Aku takut Madame marah kalau aku bawa kau tanpa izin . Maaf Sunmi ' jawab Ashley . Ya ! Dia menolak lagi .. hurmm .. xpee ..

' Oh yeke , takpela .. ' aku mencebikk tanda tidak puas hati . Ada apa dengan Ashley sebenarnya?

KRINGGGG ~

' Sunmi , aku pergi dulu lah . Nanti madame marah ! Jumpa lepas rehat ek ! ' ujar Ashley sambil berlari kearah PS .

Hurmmm .. Apa kena dengan Ashley sebenarnya??

BERSAMBUNG...

Ok tu jelaa utk harini , lain kali aku sambung plaakkk .. ok byee my dearies !! hak hak :3


0 Comments

Post a Comment





Older Post | Newer Post